Picnic och läkarbesök

Vi har sommar här, hur härligt som helst! Och det bästa är att det ska fortsätta så hela helgen. Idag svettades jag i tunika och tights, helt galet. Vi var i King Georges park och lekte och hade picnic hela förmiddagen. Lukas sprang omkring som bara den och spelade fotboll och kastade frisbee. Amanda fick knappt slänga ett öga på William som hon är au pair åt för att Lukas ville att vi båda skulle titta på honom hela tiden. På eftermiddagen lekte vi i trädgården och tog sen en tur förbi doktorn där vi mötte upp Julian. Han hade en tid inbokad och eftersom stackars Siri fortfarande har feber så gick jag ner med henne samtidigt, men de sa att hon var okej. Hur hon nu kan vara okej när hon hade hög feber och gick på pencillinkur och sen två veckor senare får lika hög feber, plus magproblem, plus öroninflammation. Det känns som att de skulle behöva undersöka henne lite noggrannare. Hoppas verkligen hon kryar på sig under helgen! Hur som helst fick jag sluta redan vid halv fem eftersom Julian kommit tidigare på grund av läkarbesöket, vilket var otroligt skönt. Så nu har jag redan hunnit storhandla och suttit ute i trädgården och njutit av vädret. Nu ska jag ge mig ut på en liten joggintur och sen blir det middagsbestyr och lite städning innan Helen och Erika kommer vid tio ikväll. Ser verkligen fram emot en helhelg med mina fina tjejer!

xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh längtar tills det är jag som ska komma till ett sommrigt London! Ta hand om dig vännen puss

2011-04-07 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0