Potatis och purjolök

Nu sitter jag och väntar på mamma, pappa och Vide som borde vara här vilken minut som helst. Jag har lagat potatis- och purjolöksoppa så jag hoppas att de är hungriga. Det är i alla fall jag, av någon anledning har jag inte ätit middag än fast klockan är över 10, jag förstår inte riktigt var kvällen tog vägen.

Idag har jag varit med Sarah och Josefina på Borough Market vid London Bridge som är en stor matmarknad. Vi åt lunch där och gick runt och provsmakade både marmelad, ost och nån svampsak. Jag köpte även med mig två smarriga bröd (brödet i butiken är ganska tråkigt) och två avokados för 1 pund. När jag kom hem var klockan ca halv sex så jag lade mig ner för att vila lite, blev ganska länge. Tillslut kom jag i alla fall ut på en liten springtur och sen har jag lagat mat och städat lite i mitt rum.

Nu har familjen hunnit hit så nu ska jag äntligen få äta! Ha det fint

xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att demr där nu. Och vi ses snart också <3

2011-04-17 @ 10:37:39
Postat av: Anonym

Glömde visst skriva mitt namn. Har en blogg nu :

Också :-) ta hand om dej ! Puss

2011-04-18 @ 07:27:35
URL: http://linneakarlgren.devote.se
Postat av: Eriko

Gött att familjen kommit :) hinner du logga in på Skype nått?

2011-04-20 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0