Vulkandrink, trampbåt och födelsedag

Sista dagarna på semestern i underbara stockholm med underbara vänner


Så fort jag kommit hem från Norge åkte jag till Linnéa för att fira fina Erika.


Senare på kvällen gick vi till TikiTiki bar och drack en häftig vulkandrink som brann.


Nästa dag hyrde jag, Linnéa, Helen och Erika trambåt vid djurgården, jätte mysigt!


Du och jag <3


Sen fyllde Erika år på riktigt och firade hos Helen. Vi åt trerätters middag, badade i polen, läste en serie om en flicka på 90-talet, pratade och hade det allmänt mysigt.


Sista dagen försvann fort med packning, sista minuten shopping, fika på söder, Emil Jensen i Kungsan och myskväll hos mig med fina vänner. Och stockholm var lika vackert som det varit varje gång sen jag flyttade därifrån.

xxx

Kommentarer
Postat av: erika

simone va ju inte med i trampbåten! de va ju jag.



pussssssssssssssss <3 <3 <3 <3 <3

2011-08-16 @ 23:49:08
Postat av: Paula

Vilken himla tur att du kommer tillbaka igen sen, då!

Tycker

mamman

2011-08-18 @ 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0