Korvstroganoff och födelsedagskort

Just nu sitter jag och skypar med fina vänner, har pratat med både Linnéa, Erika, Helen, Simone och Anna. Och lite kort med mamma. Nathalie fyller år så hon och Julian är på någon restaurang och äter middag och jag har haft hand om barnen under kvällen. De somnade båda två vid åtta tiden så därför passade det ganska bra med lite skype date efteråt. Vi har haft en riktigt mysig dag med bibliotek, lek i parken, snake and ladder spel, frisbe och filt i en annan park, korvstroganoff till middag och till slut Mamma mu på film. Det är den nya favoriten, det gick från Mamma Mia till Mamma Mu. Jag är bara nöjd med lite förändring och tycker det är väldigt mysigt eftersom jag känner igen många av sångerna från min barndom. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka bli av med min envisa förkylning. Det är väl en av dem sakerna som är en fördel med att bo hos familjen, jag kan gå och lägga mig fast jag är barnvakt.

xxx


Födelsedagskort från Lukas till Nathalie. På kortet står det "I know you are turning 41 and that is a nice number to be. I love you mummy. From Lukas". Han kom på själv vad det skulle stå när vi gjorde kortet häromdagen. Sån sötnos!

Kommentarer
Postat av: mormor

Kollar din blogg nästan varje dag, vilket fint kort Lukas gjort. Ska du flytta den 1 sept. Vad tyckte du om blivande våningskamrater ? Kram mormor

2011-08-25 @ 12:23:14
Postat av: Paula

Min dotter och också en sötnos!

Mamman

2011-08-25 @ 19:39:30
Postat av: Louise

Haha vilken sköning :D

2011-08-26 @ 15:02:31
URL: http://louieouie.blogg.se/
Postat av: Paula

ÄR också, menade jag så klart!

Mamman

2011-08-27 @ 18:17:04
Postat av: Farmor

Vilken härlig sammanfattning av ditt liv i London du gjort. Det lyser om texten.

Åsså undrar jag som mormor: HUR var mötet med dina nya boendekompisar????

Sist: KRAM

2011-08-28 @ 17:26:02
Postat av: Paula

The river is flowing,

flowing and growing,

the river is flowing

back to the sea.

Mother Earth will carry me

her child I will always be.

Mother Earth will carry me

back to the sea.

2011-08-28 @ 21:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0