artonde december

Hösten 2009 var mamma bjuden på en maskerad i Skåne. Teaterapor som jag och Linnea var hoppade vi på varenda chans att klä ut oss, att dessutom få en långhelg i Skåne var ju ganska mysigt. Så dagen till ära var mamma någon antik gudinna(?), jag en fjäril och Linnea en ryss(!). På maskeraden fanns också familjen Simpson, Charlie Chaplin och en fullgubbe som både luktade och betedde sig just som en sådan. Men bäst av allt var en man som klätt sig som, ja, jag kommer inte ihåg vad han var egentligen, men alla tyckte att han såg ut som en spermie...


Kommentarer
Postat av: Paula

Han var silkesmask, med många meter lång "svans". Och jag är Rättvisan - ser du väl??!

Puss,

mamman

2011-12-19 @ 08:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0