tjugotredje december

Nu är det 22 minuter kvar till julafton och jag lägger upp mitt näst sista minne. Jag vet inte när fotot är taget men jag skulle tippa nån gång mellan 1999-2001. Det är i alla fall Linnéa, jag, Simone och Anna som är på väg från torpet. Under sommrarna brukade vi gå upp dit nästan varje dag. Det är så nära så vi gick barfota upp hela vägen, räknade våra små slantar och köpte en glass eller några noggrant utvalda godisbitar, sen gick vi ner till Gebers och badade. Snacka om "den gamla goda tiden".


Kommentarer
Postat av: Paula

ÅÅH, vilka söta små flickebarn! Hur görs sådana? Receptet borde spridas över jorden.

Puss,

mamman/granntanten

2011-12-25 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0