Tre gånger om

Jag hittade, utan problem. Idag har jag dessutom gått samma väg tre gånger så nu vore det ju väldigt konstigt om jag skulle gå vilse. När jag kom till familjen imorse så gick vi och lämnade Lukas på skolan. Därefter vandrade vi runt lite Southside shoppingcentre och i parken för att fördriva tiden fram till klockan 11. Då skulle vi nämligen till läkaren så att jag kunde registrera mig där, så att ifall att jag blir sjuk så vet var jag ska gå. Eftersom det efter det var "naptime" för Siri så bestämde jag mig för att gå hem och äta lunch och byta mina regnstövlar mot ett par bekvämare skor, istället för att följa med till dem. Så därför gick jag fram mot två tiden, när "naptime" var slut, återigen sträckan mellan mitt hem och deras. Sedan efter att ha hämtat Lukas vid skolan, spelat lite memory, byggt med lego, tittat på barnprogram och pratat om lite allt möjligt så gick jag samma väg hem igen. Så nu borde jag verkligen hitta.

De tre närmsta dagarna är jag helt ledig, så då ska jag försöka hitta på lite olika roliga saker. Imorgon tror jag att det blir en joggingtur och sen lite shopping i Southside,  men det beror lite på vädret. Idag har det regnat och till och med haglat lite, och då känns de sådär lagom kul att sticka ut och springa. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig.

Take care. xxx


Ungefär såhär ser alla gator ut i området jag bor i, med de väldigt typiska engelska radhusen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är duktig på att hitta du! :D Puss

2011-03-01 @ 07:35:53
URL: http://nyfikenunderbar.blogspot.com
Postat av: Helene

Den där bilden bara skriker London för mig.:)



förresten - häng lite med min kompis Jessica förresten som åxå är i London! :) Du kan säkert hänga med ut på nån krogrunda om du skulle vilja det ;) jessinlondon.blogg.se hittar du henne!

2011-03-01 @ 09:48:51
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/
Postat av: Simone

Shit vad du har hunnit med mkt de senaste dagarna! Jag har försökt att skaffa Skype på nytt, men tyvärr krånglar det fett mkt :P men så fort det kmr igång igen så ska jag försöka gå in på Skype mer ofta! Puss, saknar dig <3

2011-03-01 @ 18:55:22
URL: http://http://nyfikenunderbar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0