Vinterviken, Sommar! och studenten själv

Nu är jag tillbaka i London efter en helt underbar vecka i Stockholm. Semester, sol, sommar, släkt och vänner, kunde inte bli bättre!


Tisdagen spenderade jag hos farmor och farfar ute på landet. Här är utsikten från deras hus.


Vi åkte och hämtade världens finaste tjejer, nämligen mina kusiner, på deras skola så på kvällen fick jag även chans att bada och busa med dem.


I fredags skedde själva anledningen till att jag var i Stockholm; brorsan tog studenten!


Hela familjen under en snygg skylt i form av en datorn.


Vides flak! Behöver jag skriva att jag blev lite avundsjuk? Dumt att det inte går att ta studenten igen.


På kvällen åkte jag bort till Vinterviken för parkteater, picnic och vin. Linnéa var där..


...och Erika var också med.


Sen mötte vi upp resten av gänget (Louise, Simone och Helen) och drog till Sommar!


Dagen efter var det dags för Vides studentmottagning. Erika kom och höll mig sällskap och hjälpte till med efterrätten. Det behövdes eftersom den skulle räcka till alla 50 pers som kommit dit.


Eftersom Vide hade mottagningen dagen efter själva studenten behövde han inte skynda iväg till nån studentfest så vi var igång långt in på småtimmarna. Frågan är om han fått för mycket att dricka eller bara skojar till det?


Utsikten från vår lägenhet, kommer sakna sjön i sommar!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0