Söder, syrener och solsken

Jag har verkligen haft världens härligaste dagar här hemma och det bästa är att jag har sex dagar kvar här hemma innan det bär av tillbaka till London.


Efter lunch på torpet och lite snabbshopping igår på dagen så åt jag, Simone, Erika, Linnéa och Niclas middag på en turkisk restaurang på söder.


Därefter promenerade vi omkring lite bland alla söta hus och jag blev smått förälskad i alla syrener.


Vi åt efterrätt på Hermans, som har Stockholms finaste utsikt, och promenerade sedan längs fjällgatan som har ännu finare utsikt.


Fina vänner i fina stockholm


Promenad i solnedgången fick avsluta dagen.


Idag åkte vi allihopa bort till gärdet för att sola, spela kubb, dricka vin, lyssna på musik och bara umgås. På bilden är det Simone och Louise men även Linnéa, Erika, Helen, Niclas, Fredrik och hans kompis var där.


Fina Erika. Vi var där nästan hela dagen, ända tills det var dags att åka hem för middag och matlaget som jag har saknat så.

Imorgon ska jag åka ut på landet för att umgås lite med farmor och farfar och mina söta kusiner.

xxx

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så kul att du är här! <3

2011-06-07 @ 07:59:31
URL: http://linneakarlgren.devote.se
Postat av: Simone

Haha, vilken skön bild på mig med syrenbusken i bakgrunden.

2011-06-07 @ 21:12:46
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/
Postat av: Helen

Hör av dig när du är tillbaka i stan. Lovelove

2011-06-07 @ 23:34:09
Postat av: Anonym

Hej min älskling.

Idag har jag läst ALLA dina berättelser. Har varit lite dålig på det den senaste tiden - men lovar bättrng - fråpnsett att vi snart seglar iväg och då kan det var lite svårt med kontakten.

Idag har det varit solig skolavslutning på Lemshaga mn Beata var ledsen för Louisa (bästisen) ska byta skola och fröken föda barn.

Det var underbart att ha dig här - längtar redan efter dig!

Karm. Farmor

2011-06-14 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0