En helt vanlig dag

...har det varit idag. Jag har varit väldigt social ute i lekparkerna. På förmiddagen pratade jag med både mormödrar och mammor och efter Lukas slutat skolan följde vid med en flicka från hans klass och hennes mamma och lillebror till parkleken i King George´s park. Mamman var väldigt trevlig och sa flera gånger att jag verkade så trevlig och att Siri verkade mycket gladare sen jag började. Det är ju alltid härligt att höra eftersom det är så svårt att veta hur andra människor tror att man är.

Det får nog räcka för idag, jag la upp fyra inlägg om helgen igårkväll så ni har nog tillräckligt att läsa nu. Ska ni läsa det i rätt ordning får ni börja rätt ner förresten. Ha det fint!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0