King George´s park

Idag har jag inte gjort så mycket, mest gått och gått och gått. Först i en lite snabbare takt, dvs joggat, därefter ganska långsamt med många stopp, i Southside shoppingcenter, sen i vanlig takt i parken i det underbara vädret. När jag sen precis kommit hem smsade Amanda och undrade om jag skulle med på en promenad så då mötte jag upp henne och lilla William och tog en till promenad, bland annat upp till Southfields där hon bor, ca 20 min härifrån. Hemma igen lagade jag middag, tvättade lite, och nu ligger jag här, i sängen. Det var allt för nu.

Take care! xxx



King George´s park

Kommentarer
Postat av: Helene

.........Är det blommor på träden? Shit vad jag vill dra på en gång!

2011-03-04 @ 12:02:52
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/
Postat av: Louise

Först och främst; varför har inte jag fått din bloggadress för? :( Fick den av simone. Inte ok, hehe ;)

nämen hur som; vad gött du verkar ha det! Det verkar helt wonderful, alltihopa! Ser fram emot att få veta mer :D puss puss! <3

2011-03-05 @ 13:51:52
URL: http://louieouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0