Mynt och grått väder

De senaste dagarna har också varit ganska vanliga, börjar komma in i en vardag lite nu så dagarna bara flyter på. Igår var jag och Siri på sångstund på biblioteket på förmiddagen och jag kände typ igen alla och hälsade på flera stycken, jag börjar bli som en av alla mammor/nannies. Nu dröjer det väl inte lång tid innan jag börjar boka in playdates och byter kakrecept. På eftermiddagen räknade jag och Lukas alla hans mynt, det blev 12 pund och 61 pence, plus 12 svenska kronor och några amerikanska mynt. Idag var jag och Siri i parken ett tag, men det har varit ganska kallt och grått de senaste dagarna så det blev inget vidare långvarit besök. Eftermiddagen spenderades inne med lite lego och kurragöma. Imorgon har Lukas sista dagen innan ett tre veckors lång lov (året är indelat i tre terminer här) så han slutar redan halv tolv, får hoppas på att vi kan hitta på något mysigt på eftermiddagen. Kanske en fika?

xxx


Längtar efter bättre väder nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0