Presenter och inköp

Tänkte att ni ska få se vad jag har fått och köpt under tiden jag har varit här. Har faktiskt inte shoppat så mycket, men det lilla jag köpt kan ni få se i alla fall.


Här är allt jag fick på min födelsedag. Guldhalsbandet i mitten är från Lukas. Nathalie berättade för mig att han varit väldigt noggrann i beskrivning av hur det skulle se ut; "It should be in gold and with big hearts".


Här är det jag shoppat, det enda som saknas är en svart vårjacka som också har inhandlats.


Närbild på mina fina ringar, har blivit helt förälskad i ringar på senaste så såna kommer det nog bli fler av. Ska försöka leta lite på olika marknader för det är ju roligare med orginella smycken.

xxx

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken fin present du fick av Lukas. Den var säkert välförtjänt. Det är så roligt att följa dina äventyr .

Kram mormor

2011-03-31 @ 09:23:44
Postat av: Paula

Kommer du ihåg alla Lenas galet fantastiska ringar? Om du har förälskelsen kvar när du kommer hem kan vi kolla om någon av dem vi har kvar passar dig.

2011-03-31 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0