Sömn och mediciner

Nu känner jag mig mycket bättre. Om det beror på att jag sovit hela dagen eller att jag har tagit en ipren som gömmer febern vet jag i och för sig inte, det skulle nog kunna vara så att jag blir sämre sen igen. Hur som helst så är det otroligt skönt att kunna tänka klart i alla fall för tillfället. Trots att jag inte har gjort någonting på hela dagen så har det känts som en väldigt lång dag, kanske för att jag har sovit säkert 5 gånger och minst en timma varje gång.

Nathalie kom förbi förut med en karta ipren och en tidning, väldigt snällt av henne. Något som jag insett att jag inte fått med mig hemifrån är hela medicinskåpet, jag är så van vid att plåser, värktabletter, nässpray med mera finns, men här har jag ingenting sådant. Så sen när folk kommer och hälsar på så kommer de nog få ta med sig ett litet medicinskåp till mig.

Nu ska jag läsa lite och sen ska jag sova igen. xxx

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Krya på dej sötis! Puss o kram <3

2011-03-16 @ 09:29:52
Postat av: Simone

Även om jag redan visste allt från Skype igår, måste jag ända bara säga... KRYA på dig i mängder! Börjar känns tomt att inte ha setts i verkligheten på ett tag :( Saknar dig <3 <3!

STOR KRAM!

2011-03-16 @ 21:25:26
URL: http://http://saganomsimone.blogspot.com/
Postat av: Helen

Snuttan då! Tänker på dig. LoveLove

2011-03-17 @ 22:23:08
URL: http://helenkendorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0