Back to work

Idag har jag jobbat igen. Jag orkade inte spendera en till dag i sängen dessutom kände jag mig feberfri hela dagen igår så tänkte att det borde gå trots några hostattacker och en täpt näsa. Och det gick också, riktigt bra till och med. Som vanligt när det är torsdag hade Siri sin toddlergroup (som kanske egentligen heter playgroup har jag insett) men innan dess hann vi med en snabb sväng till parken där vi mötte upp Amanda och William. Det var ganska kyligt så det var skönt att komma in till playgroupen efter någon halvtimma. Jag pratade lite med en tjej från slovakien(?) som jobbar som aupair i närheten och hade varit aupair på Lidingö förut. Hon verkade väldigt trevlig så förhoppningsvis får jag chansen att prata lite mer med henne nästa gång. När Siri sov middag sov ju jag också såklart, och idag var det verkligen välbehövligt. Sen hämtade vi Lukas, byggde lite lego (jag kommer vara expert på legobygge efter det här året), åt mat och fruktsallad, lekte med bilbanan och sen kom barnens pappa hem.

Eftersom jag missat två arbetsdagar den här veckan så ska jag jobba imorn också och sen väntar en helg med ännu mer London. Hoppas på Camden Market den här gången. Ska försöka hitta en present till Anna som jag ska besöka nästa helg!

xxx


Jag vet att jag lägger upp en sån här bild efter nästan varje inlägg men det är bara för att jag måste fota det här varje gång jag går förbi det. King George's park är så otroligt vacker med alla körsbärsträden som blommar! Önskar bara att det var så varmt som det ser ut att vara ;)

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej älskling, jag kommer att åka ned till Malmö på bröllop ett drygt dygn 5-6 juni. Lennart åker inte med eftersom du är hemma och vi ska förbereda en studentskiva...

2011-03-20 @ 18:34:08
Postat av: Farmor

Hej min älskling. Härligt att höra att du åter är on the rail. Vi saknade dig på skärgårdsturen, där även Sara o Meja (kräksjuka) o Henrik (barnhemma) saknades. I övrigt var det en fantastisk isfärd. Idag gick vi (EUTBSM) över isen in i Bergviken och konstaterade att isen är minst 45 cm tjock. Vi får vara glada om det är isfritt till 10 juni. Jättekul att följa dig på bloggen. 1000 kramar!

2011-03-20 @ 23:13:36
Postat av: Farmor

Hej min älskling. Härligt att höra att du åter är on the rail. Vi saknade dig på skärgårdsturen, där även Sara o Meja (kräksjuka) o Henrik (barnhemma) saknades. I övrigt var det en fantastisk isfärd. Idag gick vi (EUTBSM) över isen in i Bergviken och konstaterade att isen är minst 45 cm tjock. Vi får vara glada om det är isfritt till 10 juni. Jättekul att följa dig på bloggen. 1000 kramar!

2011-03-20 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0