Omvägar, brunch och marknad

Lite uppdatering på min helg för de som är intresserade. I fredags var jag ju som sagt barnvakt, barnen vaknade inte en enda gång så det gick fint. I lördags mötte jag upp Michaela och hennes två kompisar Darren och Jacob i Green Park, vi käkade lunch och satt och pratade i några timmar. Sen åkte jag vidare till Greenwich north, väl där visade det sig att jag åkt värsta omvägen, men eftersom jag fick åka DLR (overground) och åkte förbi massa fina ställen så gjorde det mig inte så mycket. I greenwich north mötte jag upp Emmy, Anni och Justine och vi gick och såg nya Pirates of the Carriabean. Den var helt okej, men konceptet börjar kännas lite uttjatat nu. Igår mötte jag upp en aupair från Siris playgroup, Miriam, vi tog en brunch i Clapham Junction. Väldigt trevligt, tyvärr ska hon åka hem om bara en vecka. Efter brunchen mötte jag upp Sarah och vi åkte bort till Brick lane där vi spenderade dagen med marknadsshopping och matmarknad. På kvällen blev det filmmys hos oss.

Nu ska jag iväg till jobbet!

xxx


02 Arena i Greenwich north


Emmy och jag med 3D glasögonen på


Sarah på matmarknad i Brick Lane


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysig! Vad massa nya människor du träffar hela tiden :-) puss

2011-05-23 @ 12:40:32
Postat av: Anonym

Och det är föresten Linnea;-)

2011-05-23 @ 12:41:34
URL: http://linneakarlgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0