Cupcakes, the och scones

Sov gjorde jag, riktigt länge, somnade 12 och vaknade 12. Efter frukost och dusch åkte jag och Amelie till Camden för att fixa lite nödvändigheter inför Sverige resan. Sen mötte vi upp Sarah för afternoon tea på Bea's. Vi fick stå och vänta på ett bord i säkert 45 minuter och det kostade 15 pund, men det var det värt! Vi fick ett helt fat fyllt med godsaker, så mycket att vi inte ens orkade få i oss hälften utan fick be om en låda att ta resten i. Dessutom fick vi med oss varsin extra cupcake eftersom de snart skulle stänga och slänga dem annars.

Så nu har jag checkat av en av dem sakerna som borde göras i London!

xxx


Kommentarer
Postat av: Paula

Hej älskiling nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas att du kan sova i natt och inte grubblar allt för mycket på alla biljetter - det kommer ordna sig på ena eller andra sättet!

Puss,

mamman

2011-06-01 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0