Klagomur och storbesök

Nu får min blogg agera klagomur ett tag så ni som vill slippa läsa det tråkiga kan hoppa över ett stycke och läsa från det andra. För det första så får jag inte avsluta min kurs, eller jag får i alla fall inga pengar tillbaka. Men det gör mig faktiskt inte så mycket, jag tycker om att gå till colleget och jag kan säkert få ut något av det även om det inte är riktigt som jag har tänkt mig. Vad som känns värre är att jag, som vanligt när jag precis börjar komma igång med träningen, börjar bli sjuk. Än så länge är det inte så farligt, har bara lite ont i halsen, men det är ju då det är som farligast att träna. Men jag vägrar att bli sjukare än så här så jag tänker lägga mig jätte tidigt och dricka massa te och echinacea. Helst vill jag kunna gå till gymmet imorgon, men det kanske är lite väl optimistiskt.

Nu måste jag ju avsluta med något positivt så ni som skippade klagomuren också har något att läsa. Plus att det blir lite härligare stämning i bloggen då. Så det positiva är att om tre dagar får jag massor av människor på besök. Mamma, pappa, Vide, Anna, Moa och Julle är alla här nästa helg. Ska bli väldigt trevligt!

Nu ska jag sova så jag blir frisk!
xxx


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älskling,

hoppas du är kryare i dag. Ska bli härligt att träffas!

Mamman

2011-11-09 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0