Nytt, nytt och nytt

Nu har jag äntligen gjort en sak som jag tänkt göra i en evighet, någon som kan gissa vad det är? Jag fastnade totallt så klockan blev såklart på tok för mycket, och jag som hade tänkt se en film. Hur som helst så känner jag mig ganska nöjd och väldigt smart som lyckades lista ut massa små saker själv. Men jag fick också massa hjälp av den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=ficL6SO37Gg&feature=related, så jag kan inte ta hela förtjänsten själv.

(Och tack Linnéa för den förra headern, den har varit med ett tag nu, kände bara att det var roligare med något jag själv gjort)

xxx


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fint det blev! Duktiga du <3

2011-10-27 @ 17:19:58
URL: http://linneakarlgren.devote.se
Postat av: mormor

Äntligen uppdatering, från min sida alltså, det var länge sedan jag läste din blogg eftersom vi varit bortresta. MYCKET roligare med blogg än Face book kram mormor

2011-11-04 @ 15:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0