Opåklistrad hjälpsamhet och en gigantisk kakbit

Nu blir det mycket uppdateringar på kort tid, det går lugnt att säga att jag inte direkt är regelbunden i mitt bloggande. I början skrev jag ju varje dag, men då var ju allt mycket nyare och därmed intressantare också.

Hur som helst, först vill jag bara påpeka att klockan inte ens är tio och jag ligger redan i sängen! (Beröm tack!) Men det var ju inte riktigt det jag ville berätta utan att jag och Simone precis ätit middag på världens mysigaste ställe i Fulham. Maten var jätte god och de hade massa gigantiska efterrätter. Men framförallt var dem som jobbade där så otroligt hjälpsamma på ett väldigt genuint sätt, det kändes inte alls sådär påklistrat som det kan göra ibland. Jag och Simone bestämde oss för att köpa med oss varsin te och en kakbit efter middagen och då tog dem verkligen tid på sig att visa oss alla teer och plocka ihop allt till oss. Det bästa av allt är att jag kikade lite på takeaway menyn och där fanns massa smarriga och billiga saker. Jag är helt enkelt förälskad i stället och ska absolut tillbaka någon gång!

xxx

 


Kommentarer
Postat av: Helene

Gu vad hungrig jag blev nu!

2011-10-19 @ 15:48:23
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0