Paris och hem till hemma

Igår var jag, Simone, Pia och hennes kompis Alena och såg Midnight in Paris på en mysig liten biograf i clapham common. Det var en ganska trevlig film, väldigt feelgood, och jag blev ännu mer sugen på en långhelg i Paris. Måste övertala nån att åka med mig. Nu ligger jag på familjens soffa, Siri sover och jag har precis vaknat från min vanliga "nap". Jag tror faktiskt att det är dem som håller mig frisk för på nätterna sover jag alldeles för lite.

Ikväll kommer ett inlägg fullproppat med bilder från helgen med farmor, farfar och Beata. Har inte haft tid att lägga upp det tidigare eftersom jag knappt varit hemma. På tal om hemma har jag bokat hem-till-Sverige biljetter nu, nästa helg tar jag en extra dag ledigt och är hemma i Stockholm på långhelg. Jag längtar!

xxx


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag åker gärna på en weekend till Paris. Säg bara till när :D <3

2011-10-12 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0