Barnvakt

Nu ligger barnen och sover och jag vantar pa att foraldrarna ska komma hem. Medan lanar jag deras dator med engelskt tangentbord. Dagen har gatt ganska bra men stackars Siri har haft valdigt hog feber. Jag har fatt fylla pa med ibuprofen och paracetamol hela dagen. Vi har i alla fall lyckats med bada sangstund i biblioteket och lek pa "one a clock club". Det ar forst nu pa kvallen som hon har haft det riktigt jobbigt, ett tag var det till och med uppe i 39 grader. Sa hon har inte atit sa mycket och sov lite oroligt i borjan. Jag hoppas verkligen att hon mar battre till imorn! Annars tycker jag att det ar ganska mysigt att sitta barnvakt pa kvallen, har faktiskt saknat det lite. Det ar sa mysigt att lagga barnen och sitta och lasa bocker. Jag och Lukas busade massa medan han badade och sen lag jag bredvid honom tills han somnade, varldens sotaste! Under tiden sov Siri, men hon vaknade nastan sa fort han hade somnat sa de fick jag ga runt med henne tills hon somnade igen.

Nu tror jag foraldrarna ar pa ingang. Vi hors!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0