Dagarna de går och går

Lukas har fortfarande påsklov så jag har hand om båda två om dagarna. Men den här veckan har Lukas i alla fall tennis kl 12.00-12.45, det är inte så länge men gör ändå en väldigt stor skillnad. Vi har i alla fall ett mål med dagen och Lukas får utmanas lite och träffa andra i sin egen ålder, vilket gör att han inte alls är lika spattig. En av tjejerna som spelar i hans grupp går också i hans klass och dem har jätte kul tillsammans. Idag när de stod uppradade på tennisbanan stod dem och höll varandra i handen, vilket händer ganska ofta, så otroligt söta är dem. Imorse sa Lukas till mig "I really like Olivia, she is my bestfriend and I'm going to marry her", och när jag sa att han borde berätta det för henne sa han "No, I'm to shy, I'm gonna wait for some years". Väldigt charmig kan han vara när han vill.

Siri brukar också vara väldigt charmig, men just nu är hon ganska "grumpy". Stackarn går på antibiotika igen, den här gången för öroninflammation. Så hon är trött mest hela tiden. Enda fördelen är att hon blir mycket med kramgo, men eftersom hon också är mycket ledsnare så känns det som en klen tröst.

Nu ska jag fixa lite saker innan det är dags att sova igen. Under veckorna känns det som att det är det enda jag hinner med; sova och jobba. Men det gör inte så mycket eftersom jobbet oftast är kul och helgerna är helt underbara.

xxx

Kommentarer
Postat av: benzon

Jag vill också gifta mig med Lukas. Sötaste killen :)

2011-04-14 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0