Tid, Tate och tyska

Helg igen, eller snarare slut på helg igen. Tiden går så fort här i London, å andra sidan gick tiden väldigt fort på min semester också. Kanske är det helt enkelt så att tiden går fortare nuförtiden än den gjorde förut, är det ett tecken på att jag börjar bli gammal eller?

Lördag:

Det regnade på förmiddagen, sånt där regn som ser ut att aldrig sluta. Så jag och Pia åkte till Tate Britain som jag sparat för en regning dag. Såklart blev det soligt så fort vi gick in på museumet, men det var trevligt i alla fall.


One thing to cross of my to-do-in-London list. På kvällen gick vi och såg Bridesmaids inne i stan, den var ungefär så rolig som alla sagt att den är.

Söndag:

Brick Lane och Sunday up Market med Pia och Therese. Vi åt massor av mat och världens godaste jordnötspannkaka. Jag köpte en sjal och sen avslutade vi med en öl och en evighetslång bussresa hem.

Jag har också lärt mig lite tyska:
Kys und umarmung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0