Blod, film och ekologiskt

Godkväll och snart godnatt! Jag står och väntar på tåget i clapham junction, på väg hem. Det är lite otäckt att stå här för det är massa blodiga och likbleka människor överallt. Tydligen firar de halloween lite mer här än vi gör.

Jag har haft en väldigt lugn dag. Lunchat och fikat med Pia och två vänner till henne i Balham. Alla tre är tyskar men de pratar så bra engelska så det är inga problem, trist för dem att inte kunna prata tyska kanske. Hur som helst så satt vi så länge på kaféet att det blev middagstid. Så vi gick och handlade, kokade ihop lite middag och har sen tittat på tv och film.

Skönt med en lugn kväll med vänner, det var ett tag sen. Och vi behövde det för imorgon har vi planerat en dagstripp till Oxford. Ska bli riktigt kul eftersom jag bara varit i lincoln och brighton förutom London.

Nu är jag nästan hemma och ska bara hänga upp tvätten och plocka in maten (jag har handlat på en eko affär idag, lycka) och sen blir det sängen.

xxx och sov gott

Spicy Pumpkin soup, so good!

 


Kommentarer
Postat av: Paula

Jag ska också göra pumpkin soup, i kväll! Hopas på uppdatering, både på nätet och live - snart!

Puss,

mamman

2011-11-02 @ 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0