Mobilblogg, en stor kram och finbesök

Some days I don't like my job, but then again, most days I do. Som idag, 25 grader och sol fast det snart är oktober, parken hela förmiddagen. Filt, äpplen, kaffe, barnbok och en jätte stor kram och sen en puss från pluttan. Skulle snarare säga "most days I love my job".

Blogg.se har äntligen fixat så att det går att blogga från mobilen, så just nu ligger jag i familjens soffa och skriver. Siri sover. När jag slutar jobba ska jag möta upp Sarah som precis landat, hon är här på besök en vecka, väldigt mysigt och vi kommer antagligen ha massa kul.

Nu ska jag ta en powernap, hade lite svårt att somna igår kväll så nu är jag ganska trött. xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0