Havet, Trädgården och fina vänner

Nu ska jag ÄNTLIGEN uppdatera min blogg. Jag vet att jag varit otroligt dålig på det på sistonde men jag har ju haft semester och då fick bloggen också ta semester. Jag tänkte börja med en hel radda med bilder från just min semester hemma i härliga Stockholm.


Efter matlagsmiddag och myskväll hemma med familjen plus en dag inne i stan tog jag med mina tjejer ut till vårt landställe. Vi kom dit ganska sent så det blev genast middag följt av spel, skratt och prat.


Anna hade också sommarsemester och skulle vara i Sverige ända till September. Dessutom kom Sarah från Göteborg och hälsade på, så vi blev ett riktigt stort gäng.


Nästa dag rodde vi ut till våran lilla ö.


Vi solade och badade.


Jag hade saknat havet som bara den.


Helen var fin i solen, fast å andra sidan är hon alltid fin.


På eftermiddagen åkte vi tillbaka in till stan igen och träffades sen för middag på Aya Sofa.


Fina vänner och god mat är inte illa.


Efter det tog vi en sväng upp till Och himmlen därtill där det är utsikt över hela Stockholm.


Men vi avslutade kvällen på en av uteserveringarna vid Medis.


Nästa dag var det mammas födelsedag.


Och likt förra året cyklade hela familjen, plus Sarah den här gången, bort till söder.


Vi stannade för lunch på Hermans.


Där har de inte bara riktigt god mat utan också fantastisk utsikt.


På kvällen mötte jag och Sarah upp mina vänner för utgång i Trädgården.


Väldigt härligt ställe. Vi dansade, drack cider och skrattade.


Nästa kväll blev det också utgång, men då i form av livemusik på Fotografiska.


Härliga dagar med härliga vänner <3

Nästa gång tänkte jag lägga upp lite bilder från seglingen i Norge. Men nu ska jag se på film med Nathalie och Julian.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0