trettonde december

Glad Lucia! Har inte firat så mycket här men vi bakade i alla fall pepparkakor igår och Nathalie köpte lussebullar i svenska affären så lite luciafika blev det.

Dagens minne är en helt vanlig dag på gymnasiet... Eller? Ska jag vara riktigt ärlig så hade jag aldrig i livet klätt mig sådär till vardags, men det var kul att få testa att vara sådär stereotypiskt "tjejig" under ett par månader. Att dessutom få vara hundägare som ser ut som sin hund, byggarbetare som ser ut som super Mario och gamling till gränsen på spöke var ju inte heller helt illa. Alltihop var ju förstås i "Dårfinkar och Dönickar" som vi medverkade i under trean på gymnasiet. Grymt kul var det och det finns tillfällen när jag verkligen saknar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0