English breakfast

Jag har fått en så tidig dygnsrytm sen jag kom hit. Idag vaknade jag av mig själv klockan 8, på en söndag dessutom, det kan ju inte ha hänt på säkert 10 år?! I och för sig var klockan 9 i Sverige så jag kanske fortfarande går på svensk tid. Nu har jag precis ätit frukost, havregrynsgröt med sylt, apelsinjuice och en kopp English breakfast tea. Det är väldigt härligt väder ute, solen skiner och fåglarna kvittrar, så snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för en heldag ute. Hoppas att ni har det fint där hemma, även om vintern verkar hålla i sig.

xxx

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej älskling!

Vi har inte lyckats Skyp(e)a med dig, men nu har vi i alla fall uppkoppling här i Idre. En pytteliten lägenhet med allt utom badrummet i samma rum... Fina backar är det i alla fall, och Vide har en klasskompis i samhället bredvid, som han har åkt med idag.

På vägen hit fick vi punktering (!), fick alla te med gemensamma krafter byta till reservdäcket och åka i högst 80km/h. Det gick bra, men vi kom fram sent...

Puss!

Paula

2011-02-27 @ 21:40:45
Postat av: Michaela

Heej! Hoppas du kom hem säkert :)

Kram Michaela

2011-02-27 @ 22:21:08
URL: http://geda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0