Notting Hill

Har haft en superhärlig dag, även om regnet började smattra igen vid lunchtid. Jag började med att möta upp familjen medan solen fortfarande sken för en promenad till Wandsworth common, som är en stor park här i närheten. Efter lunch tog jag sedan tåget in till Waterloo och sedan vidare till Leicester square där jag letade rätt på Michaela, Sarah och Amelie som också är au pairer. Vi tog tåget vidare till Notting Hill och spenderade eftermiddagen med att strosa runt där och fika på ett mysigt café. Det var så skönt för vi pratade på precis som om vi känt varandra hur länge som helst, kanske för att vi alla är svenska aupairer i England. Jag hade det i alla fall väldigt mysigt och hoppas kunna träffa allihopa snart igen!

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att kunna följa med när Lukas ska till skolan.

Take care. xxx


Notting hill i regnet


Amelie och Michaela på tunnelbanan (Sarah hade redan gett sig iväg åt ett annat håll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0