Starstrucked, the grunge och namnhalsband

I fredags fick jag finbesök, Erika och Helen kom hit för att stanna en hel vecka. Eftersom jag var ledig på torsdag eftermiddag så jobbade jag fredag förmiddag men så fort jag slutat så skyndade jag mig hem till tjejerna som redan kommit fram. Vi låg och flummade och skrattade ett tag men gjorde oss sedan i ordning för att åka in till stan...


... där vi satte oss på en restaurang i Christophers Place. Jag åt en tallrik med lite av allt, väldigt gott.


Sen promenerade vi bort genom Soho till Covent Garden och gick förbi den här lilla mini DJn. Vid covent garden åt vi efterrätt och sen åkte vi hem.


På lördagen var vi på Hammersmith Lyric Theatre med min dramaklass och såg "A gloriusly mucky bussiness". Den var riktigt bra, jag lyckades koncentrera mig trots att Alan Rickman var på samma teater och jag blivit totalt starstrucked när jag såg honom. Helen larvade sig som vanligt på hemvägen.


På kvällen tog vi tåget in till Soho och nattlivet.


Erika lekte grunge och Helen tyckte att hon var helknäpp.


Idag, söndag, hjälpte jag först till på Lukas kalas och sen åkte vi bort till Camden Market. Vi började med matmarknaden eftersom vi blivit ganska hungriga.


Sedan gick vi runt i marknaden. Jag och Helen köpte varsit namnhalsband och Erika en liten present.


När de stängde så åkte vi hemåt och har sedan mest försökt fixa saker som vi inte lyckats med.

Det var den helgen, men som tur var så får jag ju ha kvar mina tjejer hela veckan! xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Mys.... Puss

2011-07-11 @ 13:44:44
Postat av: Linnea

Det var jag som skrev.. :-p

2011-07-11 @ 13:45:23
Postat av: Helen

Tack så mkt för att vi får komma och hälsa på dig!! KissKiss

2011-07-12 @ 11:08:37
Postat av: Paula

När får en veta mer? Hur går det?Måste en vara uppe mitt i natten för att få prata med dig? Jag längtar efter dig!

Puss,

mamman

2011-07-14 @ 13:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0