Change of plans

Jag låg kollade på olika klipp från Oscars galan igårkväll så det blev ganska sent, därför vaknade jag inte förrän elva idag. Det är första gången sen jag kom hit som jag sovit längre än till halv nio, ganska otroligt för att vara mig. Eftersom jag inte hade några större planer för dagen så tog jag det ganska lugnt, åt frukost i lugn och ro, knappade lite på datorn. Så plötsligt hörde jag att min engelska mobil ringde från min jackficka i hallen. Det var Nathalie, stackarn hade försökt ringa flera gånger på morgonen och hunnit bli ganska orolig när jag inte svarade. Deras nuvarande nanny var sjuk så hon var hemma med barnen och tänkte att jag kunde komma förbi. Därför tog jag bara en snabb joggintur ner till parken och traskade sedan bort till dem, där jag spenderade eftermiddagen. På vägen hem handlade jag lite på Sainsbury och resten av kvällen har jag spenderat på skype med både farmor och Simone. Och nu ska jag sova!

God natt! xxx

Btw, jag har tydligen glömt laddaren till min svenska mobil hemma, så om ni undrar varför inte jag svarar på sms eller liknande så är det för att jag försöker ha den avstängd för att spara batterierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0