Feberyra

Varför är det så att alltid när jag inte är hemma utan långt borta i ett annat land så blir jag som sjukast? Nu har jag feber, halsont och är helt täppt. Jag kommer inte ens ihåg sist jag hade feber. Igår jobbade jag trots att jag inte var helt frisk, men då hade jag bara ont i halsen och ingen feber så det gick ganska bra i alla fall. Jag var nära att jobba idag också men ringde tillslut och sa att jag inte kunde. Vilket ju var väldigt tur eftersom jag vaknade fem timmar senare med värsta feberyran. Nathalie tyckte att jag skulle gå till läkaren, ifall att det är halsfluss, men jag sov förbi deras telfontid när man kan boka tid för samma dag, så det får bli imorgon i såna fall.

Han som bor här har kommit nu också. Jag var lite nervös innan, men nu känns det helt lugnt. Han verkade inte alls tycka att det är konstigt att det bor en främmande människa i hans hus. Tyvärr är jag lite för sjuk för att vara social så jag flydde upp på mitt rum ganska fort. Det känns lite otrevligt, men förhoppningsvis piggnar jag till lite så jag får chans att prata lite mer med honom senare. Nu är jag för trött för att jag ska orka fundera på hur jag borde bete mig.

Nu ska jag nog sova lite till, känner att mina ögonlock nästan faller ihop. Hoppas att ni därhemma mår bättre än jag gör.

xxx

Kommentarer
Postat av: Helen

Typiskt minsann. Stackare.. du får krya på dig.PUSS OCH KRAM

2011-03-15 @ 17:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0