En nykomling på Gebers och en fotogalning i Camden

I söndags flyttade Simone in i sitt nya rum som ligger ungefär 20 mins gångavstånd härifrån, väldigt nära och bra tycker vi. Vi har faktiskt inte ätit en enda middag själva sen dess utan bara tillsammans. Hur som helst när hon hade packat upp och kommit iordning lite så åkte vi bort till Camden Market. Min förhoppning var att hitta något fint till en liten nykomling på gebers, men tyvärr hittade jag inte riktigt det jag ville. Men jag fick i alla fall äta god mat och titta på alla härliga människor. Eftersom Simone stannade och fotade varannan sekund hann jag också ta några foton, så här kommer dem:



















xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0