Torsdagkväll och djupa tankar

Torsdagkväll och jag är verkligen helt slut, de sista stegen hem var riktigt tunga. Nu sitter jag i min säng och lyssnar på lite lugna favoritlåtar. Många är ganska sorgliga men ändå sitter jag och tänker på hur fint livet egentligen är. Jag är så väldigt nöjd med att ha flyttat till London, jag trivs jätte bra här och hade ju världens tur med familjen och mina små skruttar som nästan känns som mina egna. Dessutom kan jag ju tycka att jag alltid har haft ganska stor tur i mitt liv. Jag har världens bästa familj (ja, jag vet att ni som inte ingår i min familj kanske inte håller med men för mig är den det i alla fall), jag har underbara älskade vänner dels här men framförallt hemma och jag har massa nära och kära släktingar. Förutom det har jag alltid haft massa andra fina människor runt omkring mig, som lärare och grannar. De fåtal människor jag träffat som jag inte riktigt trivs med har jag nog lärt mig att strunta i, bättre då att kunna fokusera på dem som verkligen betyder något för en.

Hur som helst, jag har haft en jätte mysig kväll med Simone och tagit massa foton, men jag orkar inte riktigt berätta om det nu. Så istället får ni se ett par foton som jag tog imorse när jag och Siri var i King George's park, jag gillar verkligen den parken, känns lite som min park. För övrigt kan jag ju berätta att jag och Simone precis bokat biljetter hem till jul, vi kommer den 21 december kl 23.55 och sen har jag två och en halv veckas ledigt!

xxx




Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej fina kära! Saknar er där borta i Londres!

Har ni bokat biljetter till oktobervistelsen i Sthlm då? Det är jag mer intresserad av ;-)

Härligt att all känns bra i London fortfarande! Jag är i en lite random situation i detta nu; är i strängnäs, ligger i en soffa med en sovande hund på mig, helt själv i helens brors Lgh en lördagnatt. haha ja så kan det vara. Puss sötis!!

2011-09-25 @ 00:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0