Blommiga lakan, smycken och streetart

Tänkte att jag ska visa er hur mitt nya rum ser ut, så gott det nu går genom foton. Rummet är ganska litet men eftersom jag ändå mest sover och tar det lugnt i rummet så gör det mig inte så mycket. Det känns i alla fall väldigt hemtrevligt nu med lite foton hemifrån, massor av böcker och smycken, ljus från IKEA och så tavlorna jag köpte på brick lane häromdagen. Lakanen har jag lånat av Nathalie och är precis likadana som jag har hemma. Jag minns när jag precis hade flyttat hit och hon packade ner dem till mig utan att vi pratade om det innan, jag såg det lite som ett tecken på att jag valt rätt. Lite konstigt kanske, men just då var allt så nytt och läskigt och spännande så det kändes bra att se det som ett tecken.

xxx


















Kommentarer
Postat av: Louise

Gud så fint du har det, gumman :) Ser riktigt mysigt ut!

2011-09-27 @ 22:24:33
URL: http://louieouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0